Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Κοπή πίτας Γ.Ν. Αμαλιάδας: Ενωτικό κλίμα

    


  Πηγή...ΗΛΕΙΑ LIVE




Κοπή πίτας Γ.Ν. Αμαλιάδας: Ενωτικό κλίμα



Την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους έκοψαν χθες οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου Αμαλιάδας, σε μια εκδήλωση κατά την διάρκεια της οποίας, βραβεύτηκαν για την συνεισφορά τους, ο επιχειρηματίας Χρήστος Μπεβούδας και ο απερχόμενος Διοικητής  Γιάννης Χουζούρης.
Την πίτα ευλόγησε και έκοψε ο εφημέριος του Ιερού Ναού του Νοσοκομείου Αμαλιάδας π. Γεώργιος Μπαλκάμος, ενώ στη
συνέχεια απηύθηναν χαιρετισμούς ο πρόεδρος των Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Αμαλιάδας Σωκράτης Σωτηρόπουλος, ο πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Αμαλιάδας Νίκος Σδούγος, ο ιατρός Κυριάκος Γαρίος, ο απερχόμενος Διοικητής Γιάννης Χουζούρης, ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Ηλείας Δημήτρης Θεοδωρόπουλος καθώς και ο νέος Διοικητής του Γ/Ν Ηλείας Χρήστος Χριστόπουλος, ο οποίος με τον λόγο του εμφανίστηκε, ενωτικός αφού όπως τόνισε, οι αντιπαραθέσεις του παρελθόντος δεν τον βρίσκουν σύμφωνο.
«Ήρθα σε αυτή τη θέση όχι με ρεβανσιστικούς σκοπούς. Εγώ δεν είμαι Ηλείος επομένως, όλα αυτά τα οποία συνέβαιναν, εσύ, εγώ, ο άλλος, δεν με βρίσκουν ούτε σύμφωνο, αλλά ούτε και ακολουθούν η φιλοσοφία μου.
Η δική μου η φιλοσοφία είναι ενωτική. Θεωρώ ότι πρέπει να λειτουργήσουν όλα τα ιδρύματα κατά το εφικτό, με αλληλοβοήθεια. Όχι με στείρα αντιπαράθεση. Η στείρα αντιπαράθεση σας οδήγησε στα περσινά. Εγώ δεν είμαι της ίδιας φιλοσοφίας. Εγώ θέλω να έχω μια καλή συνεργασία καταρχάς με το σύλλογο των εργαζομένων και μετά με όλο το προσωπικό.
Βέβαια εδώ θα με εκπροσωπεί η κα Αγγελάκου, αλλά αυτό δεν αναιρεί το δικαίωμά μου να βρίσκομαι όποτε θεωρώ και κρίνω σκόπιμο στην Αμαλιάδα. Από εκεί και πέρα, εάν προσπαθήσουμε και μπορέσουμε και πετύχουμε μια σύμπνοια και μια συνένωση δυνάμεων, όλοι αυτοί οι οποίοι σας έλεγαν πέρυσι, πρόπερσι, όλα αυτά τα συνθήματα, μάλλον έχουν χάσει.
Γι’ αυτό ζητώ τη βοήθειά σας να μπορέσουμε όλοι μαζί να φτιάξουμε τα δύο νοσοκομεία όπου το ένα θα αλληλοκαλύπτει το άλλο. Και έτσι θα μπορέσουν να λειτουργήσουν προς όφελος, κατά αρχάς του κόσμου και κατά δεύτερον των ίδιων των εργαζομένων οι οποίοι είναι εδώ, ζουν εδώ, αρρωσταίνουν εδώ. Θα τα δείτε στην πορεία τα σχέδια που έχω. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, οι πράξεις χρειάζονται» υπογράμμισε ο κ. Χριστόπουλος.
pita nosok amal 2
pita nosok amal 3
pita nosok amal 4
pita nosok amal 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου